LÄSVÄRT SKULLE VARA EN LÖGN, MEN IAF

nu har jag bestämt mig för att komma igång igen! jag har energin och viljan, nu är det bara fråga om tid och fungerande internet. som jag säkert sagt hundratals gånger innan så är det hel kass här. fattar inte vad problemet är?! antingen är det skit segt, funkar inte alls eller så kommer sidan 'servern kunde inte hittas' eller 'anslutningen avbröts' upp :| jaja, datorn funkar väl någorlunda nu iaf! :)

idag har jag sovit ut ordentligt. skönt vill jag lova! gick upp för inte mer än 30 minuter sen. så nu ska jag snart äta något slag av föda till frukost och där efter hjälpa mamma att storstäda huset (y) vädret suger, men duger, det regnar inte iaf ... än så länge :p ingen tvekan om att vi kommer få några droppar där uppifrån under dagen. nog om värdslig information.


och angående 'smögen-historian' så har jag kommit fram till att strunta i den. det mesta av det kommer jag alltid ha kvar i minnet och dessutom tror jag definitivt att majoriteten av läsarna här klarar sig mycket bra ändå :)) delar iaf med mig av bilden ovan. kommer säkert dyka upp flera vid ett senare tillfälle!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0