MÅSTE ERKÄNNA;

att när jag läser den här tjejens blogg blir jag sådär galet längtande efter en bebis! började läsa hennes blogg efter att ha följt 'tonårsliv' som gick på 1an för ett tag sen :)) någon som sett det? men nej, barn ska jag nog inte ha på några år. inte förrän jag har lite stabilitet i livet. men det är ju verkligen någonting man ser fram emot, för jag ska bli världens bästa mamma ;D trots att jag vet redan nu hur otroligt överbeskyddande jag kommer vara, haha. det märker jag ju klart och tydligt när jag har victor, livrädd för att det ska hända honom något, även om han bara skulle ramla och skrapa upp knät! :p men jag ska verkligen försöka samla erfarenheter från min egen barndom, och främst ungdom (!) för att kunna förstå mitt/mina barn när dom kommer till den delen i livet :) haha, nej. nu får det vara nog om det! nu ska jag nog krypa ner under täcket och försöka hitta något att somna till.

förresten; är det någon som har en aning om varför mitt "tema" blivit rosa? hahaha, windows 7 är cp. se här! riktigt knepigt. det bara blinkade till för någon timma sen, och så blev det på det här viset ;o

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0