MYS MED MORRIS :))

kom hem för en liten stund sen. har gjort mig några toasts och oboy! :D morris sitter här bredvid och tänker .. OJ! nu fick jag sms av albin 'fan', verkar inte positivt ;o hehu. iaf, vet inte vad jag babblar om, hur fan ska jag kunna veta vad morris tänker på? (a) nu ska jag äta mina toasts om dom inte fortfarande är "aoowtshh!" stekheta :p får la vänta lite till då.

tror jag är fett övertrött typ! eller också väldans pigg :o
hahaha, boost is the shit elle?! men fan vad folk börjar smsa nu då! :| wtf. klockan är ju för fan 4 på morgonen ..... nu ska jag sluta tramsa, publicera det här knasiga inlägget, äta mina goda toasts med oooost i. sen ska jag och morris (som dock redan sover) kolla på 'baksmällan' för den är fett bra. höll på att skratta ihjäl mig på bion i .. måndags eller vad det var? godnatt :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0