REDAN? TILLBAKA

har vart hemma någon timma nu och gjort slut på dom sista krafterna. städat rummet, packat upp lite smått, startat en tvättmaskin, bäddat om sängen, smörjt in mig med after sun, ätit start och druckit is-te :D helt utmattad sitter jag nu här och lyssnar på lite gammal musik (: ska snart sova tänkte jag, försöka iaf. varmt som bara den, lite orolig för att possy inte svarar och samtidigt ganska rastlös. men trött är jag, otroligt trött :p imorgon (tror och hoppas jag) att jag berättar om smögen! jag har en massa bilder och filmer, haha :D roligaste på länge och förhoppningsvis drar vi dit nästa helg också. menmen, nu ska jag som sagt försöka sova litegranna, blev inte många timmars sömn inatt :| eller rättare sagt imorse ...

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0