SMÖGEN FILMERNA! :DDD


under tiden jag, albin, schatz och jesper väntade på resten av folket så stannade vi på torp parkeringen :p jag njöt mest av värmen medans dom andra bara var konstiga som vanligt!




det tog sin tid, men gick ju hur bra som helst :D




går inte beskriva med ord hur skönt det var att sitta där fram och glassa i solen :)




bad från bryggan blev det, jag ville se mera skvättande på folk men emil vågade inte (;




KALAAAASA! ;D




kenny var förbannat full som alltid :p




... och pratade till er som läser min blogg ;)




kenny & jesper kände för ett kvällsdopp, jaha :))



och visar upp sin bästa sida ;) hahahaha!




kvällen slutade med att kenny och emil var ovänner ... hehu.



efter några timmars festande på båten gick vi in till bryggan för att kolla läget




 det tog ett tag att komma fram eftersom alla stannade hela tiden :p




det var inte alla som mådde prima dagen efter (a) hahaha :D så kan det gå!




ute på hållö :)

'

bryggan mitt emot bryggan :)




där vi softade någon timma :))




dags att börja supa igen :p




för vissa gick det utför. haha, vilket snubbe!!




till slut kom han upp ur vattnet iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0