1 TIMMA, SEN ÅKER VI!

klockan 12, enligt planerna lämnar jag, erica och pappa lägenheten här hemma på sylte för en förhoppningsvis varm, härlig och avslappnande vecka i turkiet! jag har varken aningar eller förväntningar om hur det kommer vara. sista jag var utomlands har jag inte mer minne ifrån än en åsna som stod på en liten gräsplätt för sig själv mitt i vägen mellan hotellet och restaurangen :p sen har man ju självklart sett några bilder från stranden och sådär men :)

det ska bli en upplevelse.
dock är jag väldigt orolig för flyget eftersom jag mådde så sjuuuukt dåligt den gången vi var iväg till bulgarien. spypåse all the way, not that funny! ;< så det hoppas jag innerligt att jag slipper idag, men för säkerhets skull har pappa köpt åksjuketabletter. ja, det känns faktiskt som vi har tänkt på det mesta nu. egentligen borde jag kolla över packningen för den femtielvfte gången och fixa det sista med mina brev. men pappa är inte hemma så jag kan inte be honom om hjälp! jag har ingen aning om vad jag ska skriva på kuverten eller något ;S fuck!

kommer tanka på mobilen med amigos, så svarar då och då om ni skulle sakna mig ;) och så kommer jag nog (för jävlandets skull) skicka iväg något härligt mms till bdb, eller kanske till och med hit, bara så ni får se hur underbart jag har det medans ni sitter och huttrar här i sverige :p neeeej då. fast jag hoppas ni får riktigt skitväder (6) moahaha.

nej, nu måste jag göra mig klar. om 61 minuter åker vi! :D
johannes kör, det blir pizza på vägen (mmmm!) , incheckning 15.35 och 16.35 lyfter vi ;) ca 12 inatt slänger jag mig på sängen på hotellrummet, och så blir det nudlar till kvällsmat ;} iPoden är laddad med massa musik och några filmer (y)


puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Kajsa

å vad härligt att åka utomlands, turkiet är underbart! =)

2009-06-13 @ 11:06:44
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0