100 MINUTER!!

som vanligt ..... allting segar! klockan är tjugo i 5 och vi har fortfarande inte kommit iväg. under tiden har jag ist för suttit inne traskat runt ute på gården, tagit lite kort på djuren m.m. badat en skvätt och självklart haft dixie näst intill mig hela tiden.




ozzy, mamma, tilda, björn och dixie (:


undrade en stund vart ozzy var. ja, se där hittade vi honom :p

nej, nu ska jag se till att jag verkligen är färdig för nu måste dom faktiskt komma snart?! :o nu fick ni iaf ett inlägg med lite bilder! hehe. så får vi se när vi hörs igen! :* wiiu, nu skrev dennis att han åker :DD (y)

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Annelih

Haha, ozzy gillar bilar otroligt mycket :O ((:

2009-07-12 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0