ALDRIG MER ÄLGJAKT!

vaknade för några minuter sen av sms från dennis. minnet från igår var som bortblåst, jag kunde inte komma på vad jag gjorde ens igår dom första sekunderna. sen kom det givetvis tillbaka, som tur var! läskigt. ringde mamma och berättade vad som hände igår, satt i den härliga solen på balkongen som gick bakom moln nu. typiskt! vet inte om jag ska gå upp eller krypa ner under täcket igen? somnade ju faktiskt inte förrän halv 5 imorse /; så energin kommer förmidligen inte räcka för hela dagen. men vad gör det (: inget roligt att sova bort hela dagen heller! frukost och en film, det låter bra!

tänk att jag kunde förlorat mina två bästa vänner igår kväll, utöver mig själv.
puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0