ÄR DET TAGGA ELLER?!

hamen .... det blir nog lipz med ronja, älski <3 har letat upp lite kläder bland mammas gamla. haha. så typiskt! kände nästan på mig att det skulle bli såhär när jag skulle packa hemma hos pappa förut. "nej, vi ska bara kolla film, behöver inte ha med något mer än mjukisarna jag har på mig" men auwh. nu sitter jag här med ett par jeans jag hittade. helt okej! :) gamla, halvt obekväma, ljusa men jag måste erkänna .. snygga! ;D dock lite höga kanske, hehe. jaja, bara det blir en kul kväll. nu ska jag tagga mamma och dom lite på att starta grillen så jag hinner få i mig lite mat innan dom plockar upp mig. älskade bästa albin kör hem inatt :)) <3

och imorgon blir det upp tidigt. jag ska passa victor, mamma ska på möte. sen vet jag inte om vi ska till universeum. kanske blir framskjutet! dock pratar inte victor om mycket annat för tillfället så känns lite sorgligt att svika honom nu ;/ men vi får se! nu måste jag kila, duschen väntar (;

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0