EN ANNORLUNDA DAG

mammas kläder + skor, gin & tonic. okej, jag bytte ut jeansen sen. trivdes inte med i levis'en pga att dom satt lite slappt på vaderna :p hehe. sen jag har ätit 2 st korv med bröd och snart fått i mig 2 cider. borde sätta igång ordentligt! bara några 10 minutare kvar tills gänget kommer och plockar upp mig ;D 5 till väntar, har ju inga pengar att dricka för där inne. 60-100 kronor går ju till inträde + ev. garderob. hm. har spelat finns i sjön med söta lillebror, gosat massa med dixie och motionerat lite för övrigt idag.






NU VÄNTAR ÄNNU MERA GOD CIDER. en cadillac full med folk och en underbar kväll på lipz med min ronja :)) gosh, jag som knappt hunnit nyktra till sen igår än! hörs imorgon! men som alltid uppdaterar jag från mobilen så ni kan hålla koll på vad jag ahr för mig i twitter rutan till höger ;) nu ska jag spana efter skor. lite osäker på dom jag för tillfället bär (se bilden) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0