EN LITEN FÖRVARNING!

tänkte bara upplysa er om att det nog kommer bli dåligt med uppdateringar dom kommande dagarna! imorgon ska jag till af, sedan till sonja för att städa och så som vanligt! sen blir det antagligen hem igen. packa, åka till albin och så blir det nog ganska slappt. tidigt i säng och upp tidigt på fredag morgon (dvs ca 06.00) för att hjälpa hans pappa med att förbereda champagne frukosten! :) sen drar festandet igång. kommer stå utanför albin skola när dom springer ut, fria och lyckliga! ;D hehe. sen blir det mat och dricka hos albin.förmodligen en massa folk och en låååång trevlig natt! snacka om att det kommer pirra i magen imorgon när man ska sova (a) längtar som fan. det kommer bli en super bra dag!


köpte klänning idag också ju :) det blev den vita jag provat på lindex en gång innan.
albin kom och hämtade mig så åkte vi in till stan. köpte skjorta och slips till honom, sen fixade min klänning - storlek 34, guuuud vad bra det kändes! :DD och så en hårklämma. jag ville ha en turkos, men albin tyckte rosa. så eftersom det är hans dag så tog jag den rosa :} hehe. det blir nog finfint! när vi kom ut från oden upptäckte vi att det var marknad, så få gick vi och kikade lite. jag blev typ kär i en vit/turkos klänning :p albin bara suckade. haha ..... resten av dagen har vi bara slappat typ.

sen tog jag mig ett varmt, skönt bad med ansiktsmask och musik när jag kom hem runt 12.
sen dess har jag suttit fastklistrad här. inte bra alls faktiskt, med tanke på att jag faktiskt ska upp tidigt imorgon. eftersom jag måste till af mellan 9.30 och 12.00 och ska till sonja vid 11-12 någon gång så måste jag ju till af först. ställer väl klockan på 9.30 tror jag (: nu måste jag sova. natti natti!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0