FRAMSTEG

MÄTNING! har blivit av med 7 cm på magen. blev jätteglad när jag såg det, men känns inte mycket alls för jag kan inte se att jag blivit smalare. så mera ska det bli!! mitt mål är ju som sagt att gå ner ca 10 kilo. tror det är en bra bit kvar, dock har jag ju ingen våg här hos pappa :p hehe. vi får väl se hur bra det här med VLCD (very low calory diet) funkar :) har ju trots allt lagt ut en del pengar på det.



sitter och "äter" min frukost. det var inte alls lika gott i glas, fast känns som det blev mera ..... tar lägnre tid att dricka upp än när jag hade det i sportflaskan. jaha. idag måste jag till polisen och fixa passet! innan det är för sent :o kan ju vara en fördel eftersom jag inte kommer så långt utan det (; jag har egentligen ingen ork. den här dagen verkar inte bli så bra. och då är det vädret som gett mig den slutsatsen! suck ..... jag som gick upp nu för att ligga och steka ute på balkongen några timmar :( buhuuuu


får väl hoppas att solen hittar fram. nu är iaf frukosten slut, tror att jag ska försöka sysselsätta mig med någonting annat än att sitta här nu! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0