HELVETE TROLLHÄTTAN!

har ingen som helst lust överhuvudtaget att skriva något idag, så jag säger inte mera än att jag drack, var skitfull, badade (fast bara jag) och hade en rolig kväll med trevligt folk igår på knorren, typ hur bra som helst fram tills vi åkte in till stan, träffade daniel som var stenpackad och fick ta hand om honom, blev av med min väska med nya bikinin, kameran, tröja, skor, bankkort, leg, smink, sprit, dennis högtalarboll och emils rosa brillor i. tack så mycket till den som tog den! skit bra - 3000-4000 bara borta på några sekunder! förstår inte hur i helvete det gick till :'(

äh, nu när jag ändå kom igång lite kan jag väl berätta vad jag gjort idag också. jag har för det mesta legat på studsmattan och solat. vaknade och insåg att min väska verkligen var borta, gick ner till mamma och berättade. gjorde en polis.anmälan på internet, polisen ringde och ville ha detaljer på vad som var i den. gick ut och solade lite, hjälpte mamma börja fylla på loftet med hö, höll på i 40 minuter. gick in - kollade bdb, åkte och handlade med mamma och victor, gjorde tonfisk sallad med mamma mums i! :)) åt, gick ut och solade, legat där från 3 till halv 6 typ. sjukt skönt. somnade till det sista, och sen försvann den underbara solen bakom det stora trädet ;/ så typiskt!

idag har jag inte ett skit att göra, skulle få datorn idag sa dennis eftersom att en annan skulle ha den jag fick i förrgår så han tog tillbaka den igår. men antagligen var det bara snack för någon dator har jag inte fått, "på måndag" blir det ist.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0