LIVSFÖRÄNDRING?

kanske dags att göra något drastiskt? ta tag i livet och förändra :o har kollat runt lite efter både lägenhet och jobb i alanya nu. jag tror jag kommer satsa på det! jag vet att jag inte kommer komma någonstans med mitt liv så länge jag bor här. trollhättan passar inte mig, jag känner mig fastlåst, rastlös, ensam och uttråkad här. jag behöver så mycket mer än vad jag kan få här. jag vill ha närhet, äventyr, värme och en framtid. hur jag än vrider och vänder runt i huvudet så kan jag inte komma på någon lösning här.

självklart kommer det bli svårt att lämna allt här, men egentligen har jag ingenting kvar.
många vänner finns inte kvar överhuvudtaget, många hänger väldigt löst och några kan jag nästan inte med att kalla vänner. om igen är det bara albin som nästan alltid står vid min sida.

vi får väl se hur det blir, men någonting måste göras! imorgon ska jag till slussen, men det har tagit stopp redan nu. jag tänker inte gå dit, men måste ha en bra anledning och det kan jag inte komma på någon? ska jag vara sjuk då eller? :s och går jag inte dit kommer jag säkert inte få mina pengar + att min socialsekreterare kommer ringa igen, och när hon ringer svarar jag som att allt är okej och att jag ska ta tag i det, inga problem osv. men så är det ju inte, förstår inte varför jag inte bara säger att jag inte orkar, verkligen inte orkar!!! :(

nej, nu ska vi se klart på filmen :p
så fort erica låter mehmet sova! hehe. vi har inte ens startat den igen sen jag skrev sist att vi skulle det (a) har haft fullt upp med att kolla lägenhet/jobb och prata om det :) shit, jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre ;p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0