TRÄNINGSVÄRK? ;o

haha, shit alltså. jag tror jag kommer vakna med en väldans träningsvärk imorgon, det börjar spänna sådär konstigt i underarmar och smalben nu ;p kul! för övrigt borde jag nog gå och lägga mig nu, dels för att jag faktiskt är helt slut efter en massa stekande i den underbara solen, slitet med hö't och den lilla promenaden, men även för att jag ska upp ganska tidigt imorgon. halv 10 kommer joanna och hämtar mig, sen ska vi åka till smögen och sola och bada under dagen! men innan jag hoppar i säng ska jag smörja in mig ordentligt. börjar flå lite smått, och jag vill verkligen inte bli av med brännan ;/ börjar bli riktigt brun och fin nu, hihi :))


tyvärr kan jag inte ta några fina kort imorgon, eftersom jag inte har någon kamera längre :( om jag inte kanske lånar björns kamera (som om jag ens kommer komma ihåg det imorgon) eller har tur och får någorlunda bra bilder med mobilen (: äsch, nu ska jag kontrollera att jag släckt ner hela huset, så jag slipper på skäll för det imorgon (6) sen ska jag knalla upp och gosa ner mig bland mina täcken, hoppas det är något svalare på mitt rum än här nere bara, 26 grader har vi i köket. hähä.

en lite rolig sak som hänt idag; nu dom sista timmarna är att en gammal kompis som flyttade till värmland för 5-6 år sedan skrev till mig på bdb, så har pratat lite med honom (: hoppas han kommer hit i slutet av sommaren som han pratade om! nej nu måste jag sluta skriva :*

puss&kram               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0