UNDERBART!

sitter ute på balkongen nu. med fotbad och ansiktsmask! ;D har vart på gaddis en stund, solat och badat med albin, tobbe, dennis, kenny och stampe :) innan det var jag på möte på arbetsförmedlingen, ska dit varje torsdag nu i 3 månader. suck! :p hm. sen hämtade albin mig, så åkte vi till autotech. dennis, kenny och stampe var där. när vi var färdiga där så åkte vi ut till siba, jag köpte 3 paket naturdiet choklad.187 kronor, usch usch.med det smakade bra iaf!



jag vill åka till sanden, men albin vill icke det! dennis och dom redan där, men han har full bil! har inget busskort längre heller ..... det suger. orkar inte sitta här hemma. finns inget annat att göra än att äta, och det vill(får) jag inte!!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0