VÄRDELÖSASTE DAGEN PÅ LÄNGE

idag har jag inte gjort ett skit typ. suttit här, lagat käk, städat lite (lägenheten ser fortfarande förjävligt ut!), legat på soffan, sovit en stund på soffan, norpat lite luft ute på balkongen, kollat 1½ film - '6 points' och 'angus thongs and perfect snogging', bråkat med albin, lyssnat på musik, vart på toa kanske 2 ggr, vikt och hängt upp tvätt .. tja, antar att det räcker så för att beskriva hur otroligt värdelös den här dagen varit, än så länge ..... men tror inte det blir så mycket bättre heller, det enda skulle väl vara om dennis kommer med min dator, men förhoppningar ska man väl inte ha antar jag. det bryter bara sönder en i dagens samhälle!

egentligen skulle det vart myskväll här med tjejerna idag, men hannah hade inte tid, malin är på peace and love och ronja har jag inte pratat med förrän nu :/ och hon ska jobba imorgon, så ja. det var väl lika bra att man inte planerade det mer än att det skulle vara.

nu ska jag faktiskt göra någonting som nog blir dagens höjdpunkt! ta en låååång dusch. sen får jag väl vänta på att dennis ska höra av sig, och hoppas (bara litegranna) på att jag får min nya dator idag. hoppas verkligen det, så jag kan prata med och se min nazmi sen :)

skriver mera sen ....
behöver få ut lite funderingar etc. men ska försöka koppla bort all skit en stund och inbilla mig själv att det inte finns någonting annat runt omkring mig. har lite tankar om att designa om bloggen också, vi får se på det senare! synd att alla mina bilder ligger i min trasiga laptop nu bara, kanske går att få tag på dom? ska fråga dennis.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0