17 - 9 - 9 - 9 - 17 - 9 ..

HAHA, lite lustigt är det .. min statistik över besökare alltså (: men kul att det blir fler och fler som läser. även om jag egentligen inte skriver i syfte att ha många läsare, så är det alltid väldigt roliigt att folk gillar att läsa det jag skriver ! dock inget speciellt intressant enligt min egen mening. haha

nu sitter jag iaf här. fortfarande hos pappa i trollhättan. denna veckan har gått hur fort som helst, och inte har man gjort någonting. inte vart längre bort än affären på 2 veckor känns det som. får försöka komma ut lite mera. idag ska jag till sonja och städa igen, och så blir det som vanligt fisk till middag. efter det så får jag se hur dagen blir .. har iaf lipz i bakhuvudet som göromål ikv. men som alltid kan man inte riktigt säga att det verkligen blir så, ofta ändras ju planerna ganska hastigt. har inte heller bestämt när, var och hur om man säger så. vet inte vilka jag ska dit med, vart jag ska förfesta, hur jag ska komma dit osv .. men det löser sig alltid. det viktigaste är att hålla humöret uppe. men det känns som att det inte ska bli några problem med det idag, känner mig ganska glad idag faktiskt. och som + i kanten är det fint väder ute. skulle egentligen kunna ta en promenad till sonja ist för att åka med bussen. men jag vet inte .. kanske går hem sen ist, lättare att ta bussen när man ska hålla en tid, för jag har ingen aning om hur lång tid det skulle ta att gå dit, förmodligen ca 20 minuter. så speciellt långt är det ju inte. sen gäller det ju att hitta dit också .....

havregrynsgröt blev det till frukost. ska nog börja äta det varje morgon nu när jag köpt havregryn, för inte ens det hade pappa i skafferiet. nyttigt är det, och magen håller sig på det ett bra tag. tja .. det här var nog det mest genomtänkta inlägget på länge. nu ska jag göra mig i ordning, ska ju inte vara hos sonja förrän vid 12 men bättre att göra klart allt nu och slippa 'sista sekund-ruschen' som jag alltid lyckas med.

är det någon mer än jag som har planer på lipz ikv ? :))

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0