2½ TIMMA SENARE

nu har jag kopierat över mina bilder till datorn från CD-skivan som jag brände innan jag installerade om. en hel del bilder med andra ord. och det var bara den ena skivan. den andra är bara gamla bilder på, så det struntar jag i att lägga in i datorn igen (: funderar på att sova, börjar bli trött i ögonen ..... men som vanligt känner jag inte alls för att sova! nu ska jag iaf hämta något att dricka, sen får vi se hur jag gör. jävla ljudet funkar ju inte heller :# orkar inte krångla med det mera nu,så det får nog bli morgondagens problem.

saknar mamma gör jag också. dessutom fick jag reda på (genom att albin messade och sa att han träffat mamma och erica på källstorp) att hon blivit sparkad av biggan tidigare idag och fått åka in och sy i huvudet! usch, tur att det inte var värre än så iaf! blev väldigt orolig <3


victor fyller 6 år om bara några veckor nu också, den 26 april! tiden går fort. känns som det inte var länge sedan den lilla skitungen började lära sig prata (: får hoppas att jag får möjlighet att trätta plutten innan det. det verkligen suger i mig efter att få komma hem till gården nu, ta en ridtur. berätta en massa onödigt skvaller för mamma, busa med victor och gosa med hundarna. konstigt att man kan sakna något så mycket, som man i vanliga fall bara längtar efter att få komma bort ifrån.

men nej, jag älskar verkligen gården, frändefors, lugnet och friheten. även om jag egentligen trivs bättre i stan! landet är mysigt, och har sina fördelar precis som stan. men det är svårt att leva långt ifrån vänner, och allt annat som man har här i trollhättan. därför blir det nog att jag stannar här. med tanke på jobb och sådär .. eller så kanske det slutar med att jag hamnar mitt emellan, i vänersborg :)) vi får se .. bara framtiden som kan visa! nej, nu ska jag nog förflytta mig in till sängen. sov så gott :*


puss&kram

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

Famljen annorlunda är dokumentär/serien på tv4 om familjer med en massa barn :P



allt väl denna morgon?

2009-03-31 @ 06:17:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0