27 MARS -09

Vill ha: behöver jag säga det igen? pizza!! ;O

Klädsel: trosor, mjukis, t-shirt och så täcket

Frisyr: lite fuktigt sen duschen

Smink:
inget just nu

Händelse:
höll på att spy när jag försökte äta en ostmacka

Låt:
Cakeboy feat. J-Son - Satelite

Bild:
så pigg är jag idag ;p


Planer: kanske blir festa

Saknad:
mamma

Dummaste:
snö .. igen?!

Sjuka:
bakis, och ont i magen - utsvulten

Beroende:
kudden (a)

Roligaste:
tja .. jag har ju pengar, ganska "roligt"

Tråkigaste:
krånglig dag

Borde:
gå upp ur sängen kanske. vaknade 8, legat här 5½ timma nu

Favorit:
äsch!

Mat:
1 rostad macka

Köp:
inget

Godis:
inget

Humör:
depp typ,slö .. blir nog bättre

Visdomsord:
det blir ett av egen lära; halsa aldrig sprit efter 2 veckor uppehåll från alkohol!9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0