ÅÅÅÅH, PANIK !!

vill vill vill och MÅSTE ha parlino. trött på att inte kunna skicka till andra än comviq, speciellt när flera av mina närmaste kompisar har 3, telia osv ;O fan ! men har inga pengar, kan inte jobba av mamma för hon har inga. pappa kan inte föra över. så kom jag på att jag har 1500 som jag sparat till turkiet som mamma skulle hålla åt mig för annars slösar jag dom. så frågade jag efter dom, men då har hon inte dom heller just nu. faaaan. hoppas verkligen att erica ställer upp för mig nu och lånar ut 300 tills jag får pengar att betala tillbaka ..

ikväll blir det fest iaf. med bästa bästa - alice, dennis, milki m.fl <333

edit ; tack erica ! så snäääällt :D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0