FRITERAD BANAN OCH GLASS

gott ! nu väntar jag och andreas på att 'fråga olle' ska börja på 5an :DD var ute och sprang imorse, wei. känns bra ! men blev helt slut .. ojoj. sen kanske det blir lipz imorgon. funderar på det .... hum, vad mer har hänt ? (; haha. andreas och dennis sov här inatt, även hannibanni, har varit trevligt med lite tjejsnack :)) det behöver man ibland ! så det blev iaf massa mys och onyttigheter igår. får väl hoppas att jag sprang bort det mesta iaf (; haha. sen så lagade jag god mat idag. klyftpotatis, fläskfilé som jag verkligen experimenterade med, med lyckat resultat. och så chili bearnaisésås ^

blev heller ingen favorit i repris igår, eftersom det blev såpass slött /: men cheeseballz, cheeseringz, godis, dricka och film blev det mycket av. wokade även ihop kyckling, grönsaker och massa kryddor och så nudlar till det. faktiskt riktigt gott, men hett var det.

ursäkta för ett väldigt osammanhängade inlägg /; men nu blir det duka undan innan olle börjar i rutan.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0