HÄNDELSERIK KVÄLL

orkar egentligen inte skriva, mår så jävla skit idag. och det är inte på grund av alkohol. vet inte vad det är. har ju mått kasst ett tag nu, upp och ner. spydde i början av veckan och nu hela morgonen. knappt sovit för varit så jävla illamående. inte roligt alls :( vet inte vad det är heller, känns inte riktigt som magsjuka för nu efter ett glas yogurth har jag inte smytt mer .. än iaf.

igår bestämde jag, dennis, linn och milki att vi var festsugna. dom hämtade mig någon gång senare på kvällen, så åkte vi till albin. satt där en stund innan vi åkte till vbg, köpte öl och sedan slödryck. kom till martin strax efter halv 11. men det blev bara jag och milki. för som vanligt kan man aldrig räkna till 100% på sina kompisar. skitsamma, vi hade hel trevligt ändå (: fram tills det blev helt kallaballik :| väldigt tråkigt, slutade med att simon försvann och linus mamma kom, fick ta med martin in till näl för att sy några stygn i bakhuvudet. jag, linus och milki gick till marierokyrkan där albin och jimmie hämtade upp oss efter en stund. så blev det shell, köpa cigg till milki. sedan mot trollhättan, blev en jävla massa turer till donken. haha .. sen hoppade jag över till andreas och william (:

så åkte vi till vbg för att lämna milki hemma. sen försvann albin &co .. linus stod ensam på torget så hämtade vi upp honom, sen körde dom hem oss till pappa på sylte.

vaknade halv 7 imorse första gången och sprang upp och spydde som en gris .. gick och la mig, vaknade ca 1 timma senare. spydde igen, och igen .. sen somnade en liten stund. spydde igen. tog lite yogurth. nu har jag klarat mig. men känns så jävla jobbigt. kan inte få i mig något, allt känns äckligt och jobbigt att få i sig. gick upp vid 1 sen dess har jag inte gjort med än tagit ett bad ..


nåväl .. kvällen vad väl trevlig så sätt. synd att det spårade ur bara. men väldigt kul att umgås med dom gamla igen :) saknar dom tiderna redigt mycket, fyfan vad mycket tokigheter .. haha. nej nu ska jag nog ta med datorn ut i tv-rummet, lägga mig på soffan och sätta på en film. är sugen på 'notting hill' - längesedan ! måste försöka återuppliva min mage också

edit; nej jag stannar i sängen .. datorn kan ju spela upp filmen kom jag på (I)

edit; haha .. nu hittar jag ju inte filmjäveln heller .. fan, får kolla på någon av dom inspelade på boxern. så nu blir det vardagsrummet iaf.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0