HÄRLIGT VÄDER OCH SÄLLSKAP

nu har jag vart ute och sprungit med dixie. underbart skönt ! solen lysen då och då mellan molnen och det blåser inte alls mycket. mamma sa att hästarna har vårkänslor och är glada så tror nog att det är på väg nu. INGEN MER SNÖ, tack ! det stämmer verkligen att man blir på bättre humör av att röra på sig. för min del beror det nog mest på att jag är stolt över mig själv. att jag bestämmer mig för något, som jag sedan verkligen gör ! :D nu ska jag snart gå ut med mamma. ska nog fota lite, hon vill ha mer bilder till hennes hemsida, som jag i stort sett tappat bort. får göra klart det projektet snart. sen så ska jag nog rida biggan också :) vill träna med voltige också. blivit ganska intresserad av det faktiskt, får väl se om det utvecklas till något nämnvärt i framtiden :)



puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0