HEJ BLOGGEN !

robin hörde av sig igår, chockad ? lite .. haha. men dock ganska sent. han kom ovh hämtade mig vid halv 10, så hämtade vi alice och sen roob. åkte en sväng till udv av någon anledning, haha. blev typ bara dit och tillbaka till trollhättan igen. så skulle alice hem /; sen tog vi en sväng genom krono, stannadepå en parkering och pojkarna tog rökpaus. sen mötte vi albin och pos. var med dom en stund, drog hem vid 12. sov med en gång i stort sett :]

idag sov jag ut. vilket jag inte gjort på länge nu (känns det som) härligt iaf ! sen kom albin hem vid lunch .. så åkte vi till udm vid 13.00. sen plockade vi upp dennis som slutat skolan, åkte och käkade på emmas. pommes, fläskfilé och bearnaisésås som vanligt ;D höhö. sen hem till albin, nördade vid varsinn dator. dennis åkte hem vid 6. lite senare käkade vi köttbullar och makaroner, sen drog vi ut. så träffade vi robin :) han hämtade upp anna, söderström och roob. träffade även busen, så det blev några race, haha. till sist donken, pratade en del med frida och så fick jag och albin varsinn paj. sen hem nu. blir något/några andra avenyn avsnitt och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0