LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG ..

orkar inte skriva speciellt detaljerat om dom senaste dagarna. ligger i sängen så känns lite besvärligt. redan trött i armen, hhhöhö.

lördagen tillbringade jag till en början i sängen .. vaknade vid 2. sen kom andreas så åkte vi in till stan .. sen solade han och peter medans jag åkte med albin och simon. vi åkte till hemmakväll, så köpte jag 1.2 kilo godis ;p haha! tröttnade efter bara några stycken. som tur var så fanns det andra som var godissugna :DD sen åkte vi iaf ner till bryggan och satte oss en stund, jag och simon matade fåglar med nötter och sura hallonflaskor xD helt galet! sen kom andreas också, så åkte vi några svängar. som vanligt typ. innan han körde hem mig för att åka hem och göra sig i ordning för o'learys.


kvack?

haha, simon tog kort på mig när jag tog kort på fåglarna

jag började överväga om jag kanske skulle dra ut jag också! dennis och emil kom iaf till mig. sen bestämde jag mig för o'learys. frågade om jag kunde ta några groggar av pappa, självklart gick det bra (: sen drog vi ut vid 10, humöret på topp (y) plockade upp johan vid affären och så köpte jag slödryck på shell. blandade rätt i flaskan och drack litegranna innan dom släppte mig på strandgatan. sötsara kom ut och mötte mig, så gick vi in. satt där med andreas, william och james till någon gång närmare halv 12. då gick vi bort till o'learys :)) kön växte snabbt, men vi hade tur som hamnade ganska långt fram (; väl inne letade jag upp sara igen som bara hade gått rätt in .. somliga har tur! hehe. köpte en drink och minglade runt lite .. tiden brukar gå fort där inne om man brukar tycka att tiden går alldeles för snabbt, men den här gången kändes det faktiskt som vi var där riktigt länge och ändå var det nog knappt 2 timmar. riktigt drygt faktiskt. menmen, trevligt ändå :) jag gick med andreas, william och james ut strax innan 2. andreas mamma var snäll och hämtade oss, så sov jag hos honom :)

OBSERVERA ATT ANDREAS VAR FULL, inte jag (: helt seriöst nu. jag var inte det. bara han - och james iofs :D haha. skitsamma. andreas var sjukt söt med sina desperata försök att få mig att tro att han inte var full - "men det har inte med rösten att göra"

söndagen vaknade vi inte allt för sent, 1 någon gång .. jag som vaknade lite innan andreas låg och härmade fåglarnas pickande en stund. och helt sjukt är det vad fåglar kan låta. haha! sen när andreas vaknat låg vi och bara tog det lugnt en stund innan han tyckte vi skulle köpa pizza. så det gjorde vi, eller ah andreas köpte, efter en liten rundtur i lilla sjuntorp ;p en kyckling, ananas, banan, jordnöt och kebabsås-pizza blev det, riktigt gott! och så kollade vi på 'yes man' till den. sen sov vi 1½ timma typ. skulle vart 20-30 minuter men så blev det ju inte ..... well well, sen duschade andreas innan vi åkte hem till mig. jag bytte om till mjukisar, hämtade godispåsen och så drog vi ut. mötte albin m.fl och åkte runt med en stund. sen drog dom hem så vi mötte roob och putte - nerv och någon på shell. busade några timmar innan folket skulle hem. så åkte roob med oss det sista. blev en massa galet kul och sen en promenad till kopparklinten, men snabbt tillbaka. roob var inte rädd alls, jag lovar (; hhahaha! efter det bestämde vi oss ganska snart för att det var dags att åka hem.

väl hemma lite innan 2, plockade undan lite kläder, känns som dom ligger över hela rummet hur ofta jag än plockar undan dom, typiskt. äsch .. nu är det faktiskt dags för mig att sova. lite musik till det ja, tack! :DD

imorgon kommer en mysig andreas och kryper ner här med mig några timmar innan han ska till skolan. sen kommer dennis hit imorgon också, så ska vi installera om min kära dator. bättre lycka denna gången, gick ju inte alls speciellt bra sist gång.

jaja, nu har jag ju satt mig upp iaf. och trots altt blev det en ganska detaljerad berättelse. så kan det gå (; nu får ni sova så gott, så hörs vi säkert imorgon igen ...... godnatt!

edit; vet ni förresten? i fredags hade jag hela 20 unika besökare :DD roligt roligt

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 05:57:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0