MORR !!

tagit ut löshåret nu .. lite mer än 2 månader. tomt, kort och tunt. uuuusch :( fan ! måste sätta i nytt, klarar mig inte utan. varför kan det inte bara växa ? löshåret gör det ju inte bättre heller precis. blir bara slitnare och tunnare för varje gång. men vad ska man göra ? /: suck ..

idag vaknade jag vid 10 typ. gick ut i köket och åt frukost vid halv 11, pappa hade skrivit den här lappen och lämnat 200 kr till mig :) han jobbar ju i laholm så åker måndag morgon och kommer inte hem förrän torsdag kväll. anyway, jag och vicky bestämde att vi skulle ta en fika. så hon tog bussen hit, överraskade med massa grönsaker, vitlöksbröd och dip. så gjorde vi i ordning det. sen kom andreas vid 1. sedan även dennis och till slut annha. blivit några filmer under dagen. först 'låt den rätte komma in' lite halvt knepig film :P haha .. sen såg vi 'rallybrudar'. helt okej ;) sen blev det TV en stund .. en kort promenad till busshållsplatsen för att följa vicky. sen bläddrade vi igenom några filmer innan vi bestämde oss för 'camp rock'. andreas åkte hem för att hämta bilen så kom tillbaka ganska snabbt. såg en bit till på filmen. annha åkte hem. sen drog vi ut en sväng och träffade albin m.fl. donken en sväng och sen lite bus. när dom drog hem bestämde vi oss för att åka tillbaka till mig och kolla klart filmen. nu har andreas åkt hem, dennis har gått och lagt sig och jag .. sitter här.

vet inte om jag ska sova eller inte, ångest över håret .. funderat länge på att sätta på TV eller musik, för känns sjukt tomt :| och det gillar jag INTE ! äsch, säger god natt nu iaf. har mått mycket bättre idag iaf :)) det känns ju positivt ! bara vart några tillfällen jag känt mig lite smått illamående

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0