MY GOD .. BOOOORED

sitter här hos pappa. erica har gått och lagt sig för nu ganska länge sedan .. pappa typ sover här i soffan och jag - sitter här, mobilerna plingar i kör eftersom jag använder båda två. är såpass smart att jag försöker skicka till dom som har comviq från mitt gamal kompis nummer eftersom dom på parlino går åt snabbare än förväntat. redan gjrot slut på näst intill 2000, vilket betyder att jga bara har 1000 kvar snart och det har inte ens gått 2 veckor förrän på måndag :O

sen så sneglar jag på TVn då och då, big brother (y) hahaha. jag förstår verkligen inte hur dom kan hålla sig inne i ett hus i 100 dagar. ALDRIG ! jag skulle bli paranoid och helt galen. seriöst, 100 dagar från civilisationen.  usch. jaja, nog om det ......

stackars andreas har lyckats slarva bort bilnycklarna inne på lipz /: inget bra alls ! hum .. kanske blir ut en sväng sen och träffa robin, får se hur länge till jag har lust att försöka hålla mig vaken för ärligt talat är jag fett trött och uttråkad nu. det är nog synd om mig alltså.

dessutom ska jag ut och springa imorgon så kanske inte hade suttit fel att komma i säng i tid (: men jag är ju som jag är .. nattmänniska, tiden bara flyter på och klockan tickar framåt fort som bara den.

nej nu har jag ändå inget vettigt att skriva så jag avslutar här !punkt!
fast vem vet, kanske knappar in ett inlägg senare inatt (;



och imorgon ska jag nog vara med den här sötnosen :) <3


puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0