NATTI NATTI

haft en helt okej dag med dennis, emil och alice :) eller ah, själva dagen spenderades väl till störst del med pos, och även några timmar med peppe. i väntan på att dennis och emil skulle hämta mig. när dom väl kom runt 18.00 så åkte vi till albin, jag hämtade i stort sett alla mina grejer /: sen köpte vi dricka på coop i "stan", jag köpte även 2 bananer och extra pastilles med melonsmak :))

mmmm .. har varit så jävla bakis idag, usch.
var nära på att spy när jag vaknade imorse. jäjä, så hämtade vi alice och åkte till vänersborg, gjorde ett besök hos johan där vi kollade slutet på 'bee movie' och sen ganska långt in på 'på smällen'. tja, sen blev det ut och åka, jag köpte en skinkrulle som jag inte orkade äta alls mycket av så alice fick den. höhö. kikade in hos milki som hade fest,men drog därifrån ganska snabbt för att träffa linn, fredrik och några, men träffade på sven m.fl ist, därefter åkte vi till WC Donalds xD fick milkshake's av frida. sötan :) sen bestämde vi oss för att åka hem tidigt och vilaupp oss inför imorgon,för då blir det paert för fulla rullar :D

sen när jag kom hem hjälpte dennis mig bära in grejer. så har jag städat mitt rum. nu blir det kolla 'andra avenyn' och sova. hörs säkert imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0