THE MAN - VINNARE PLUS

HEJA THE MAN !! haha, jag som är så insatt i trav. nej, men när pappas häst är med klart man måste kika lite :D nu är det reklam. andreas duschar. idag har jag vart ute och sprungit också. nog det jobbigaste hittils i mitt program. men det går ju bättre och bättre iaf (: sen har jag lagat mat till mig, dennis och andreas. fisk potatis och sås blev det. fick experimentera ihop en egen sås som jag faktiskt blev ganska nöjd med :)) sen har annha vart här en stund också. tog oss en promenad till affären och pratade lite. sen åkte hon hem för en stund sen. imorgon kommer pappa hem ! men jaja .. tänkte bara smyga in snabbt för att hålla mig uppdaterad. nu ska jag kolla bdb, sen fortsätta kolla 'vinnare plus' och trycka i mig lite mera godis /; haha .. ha en trevlig kväll :]

edit; jag fattar ingenting :# hahahaha


puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0