TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

.. eller inte gör någonting alls! precis som jag har gjort idag - ingenting ! vaknade i någorlunda tid, men satt kvar ett bra tag med datorn i sängen. sen frukost, mer data .. platta håret/sminka mig. och strax innan 3 så åkte jag, erica och pappa mot mamma i frändefors. men först några ärenden på vägen. väl framme hos mamma tvättade jag lite kläder snabbt och in i tumlaren medans övriga var på möte på ericas skola. sen så gjorde jag gröt till mig och vickepickebus (: så åt vi, sen tog vi några galna kort ! dock inga speciellt lyckade xD höhö .. sen kom pappa tillbaka och hämtade upp mig, lämnade erica hos johannes på vägen till thn. sen blev det handla på maxi. massa folk, massa massa ! :# något som fia INTE gillar ..... men, jag överlevde även det kriget. nu har vi kommit hem till sylte. linn och dennis har tjatat med mig på fest. men duktig som jag är ska jag nog inte dricka (;

nej nu ska jag ..
göra ingenting speciellt. men inte skriva mera blabber iaf.



jag älskar dig gullunge <3


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0