UPP MED HAKAN!

nu orkar jag inte med att vara bakis mera. ska försöka ignorera det så gott det går, dricka massa vatten och bara lyssna härlig musik. dennis kommer om ca 1 timma. det får nog bli lugnt för mig ikv. dels för att jag lovade andreas det, sen så har jag inte mycket sprit kvar alls. men det känns okej, det är nog lika bra det! emil, stampe och tommy kommer till albin sen också. trevligt :DD får väl se om jag stannar där hela kvällen, känns en aning segt att vara nykter på fest .. funkar inte riktigt för mig /;

ska snart göra mig i ordning också. när jag orkar. vart en riktigt soffpotatis idag, bara legat i sängen tills jag förflyttade mig till soffan och TVn, har tagit ut datorn till soffan nu också. känns mysigare att sitta här .. så ensamt inne på rummet, även fast det inte är någon mer än jag här heller. men blir mer sällskap med TVn och så. pappa är på after work med MC-gänget, vet inte när han kommer hem men antagligen någon gång efter jag har åkt, trots att han sa att han inte skulle bli så sen.

hoppas ni får en trevlig kväll!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Gör som mig, lova dig själv att du aldrig mer ska dricka .. då känns det bättre för stunden ! :D



/ En tjej i storstan

2009-03-27 @ 19:34:29
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0