UUUUSCH

jag känner mig fortfarande bakis /; kan väl bero på den tomma känslan i magen. blev dock inte mer än 2 bananer och några bett på en skinkrulle igår. ingen dålig baksmälla jag hade .. höhö. och ikv kör vi igång igen ! :D blir fest i thn, även dennis följer med och sen blir det väl en massa andra, både vänner och nytt folk (: blir trevligt, hoppas jag iaf.

idag ska jag ut och springa också. tror jag tar med mig ozzy, den nya hunden. dixie kommer säkert fjanta sig och tilda är inte speciellt koppelvan, så det blir nog bara virrvurr med allt. haha. sen så ska jag ta en varm härligt dusch. men först frukost,det behöver jag ;]

måste göra design till mig själv nu med, lagom snyggt nu! blev påmind om det igår, hade ju i stort sett glömt bort att jag tog bort den gamla. vet inte varför. men kände att jag vill göra NYTT och när den gamla låg kvar försökte jag bara få till någon liknande och det funkade inte. komplicerat :P har ju en som är så gott som klar här. men vet inte om jag vill ha den. vill ju som sagt ha den där turkosa färgen som jag hade innan.

jaja, nu får jag svara folket på msn (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0