1,1 KILO GODIS

nej, det var kanske inget bra. men nu har jag hållt mig riktigt längeeee. kände att det var dags att stilla suget efter godis, så det fick bli en påse. och eftersom det blir lägre pris/hg när man köper över 1 kilo så fick det bli en påse för 69 kronor :)

nu sitter jag, sara, dennis, stampe och tommy här hos mig och kollar TV. vi har vart ute och glidit en sväng, kollat läget typ. men det händer inte alls mycket idag, precis som dom flesta andra måndagarna! ;| 'ballar av stål' kommer iaf på TV idag, så det är väl det man väntar på just nu. haha! för övrigt är typ ALLA människor som är med i 'färjan 2' väldigt konstiga, eller udda kanske det heter? (; haha. fast det är väl själva finessen med programmet ;p underhållande är det ju definitivt!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg:D

2009-05-04 @ 21:57:04
URL: http://femsmultron.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Jäklar vad gott med så mycket godis, vill också ha :D

Ha en fortsatt fin kväll, good night!

2009-05-04 @ 22:14:36
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0