3680 KRONOR!!

ME HAPPY MUCHO MUCHO :DD fyfan, vad underbart. dock hade jag ju en liten skuld på kontot så 3477. den det stämmer ju inte?! fyfan, jag har fått betala 100 jävla kronor i avgift för att jag övertrasserade!! ååååh, vad förbannad jag blir. jävla idioter. nu är det iaf en självklarhet att det är swedbank som får stanna. länsförsäkringar kan ju ta sig i röven. patetiskt.

jaja, jag är iaf glad för mina 3477 kronor.
har fört över ericas pengar också så hon jag kan betala hennes cider och ge tillbaka resten hon ska ha, dvs 300 kronor. la även över 1000 kronor till mitt sparkonto, tänkte att det är lika bra att lägga undan några slantar till till resan! :))

snart ska jag och pappa åka och handla lite ..... jag känner mig inte sådär jättepigg på det med tanke på att jag för ca 1½ timma sedan satt och spydde i toaletten, haha. så går det! kanske ska försöka hitta tillbaka till min gamla taktik - nyktra till innan jag slocknar i sängen :p hannah och erica kommer vid 5 tiden också. blir nog en ganska lugn dag. jag är moppesugen, vilket är bra - för dom åker moppe hit! tycker nog att vi ska ta en runda ikväll ;D haha.

nu ska jag kolla vimmelbilderna från gårkvällen! helt okej kväll, på gränsen ..... inget speciellt elelr märkvärdigt som hände. blev nästan bråk på dansgolvet, något mera finns det nog inte att nämna. ont i fötterna som vanligt. dennis och lisa kom och hämtade mig vid 1 eller något. tog en sväng till shell, jag köpte korv och mos. så träffade vi tobbe och billy med tobbes nya bil. sen tillbaka in till stan för att hämta albin. sen körde dom hem mig, jag sov.


"nykter"




haha, vet inte vad jag gör i den sista filmen ärligt talat.
bara allmänt jävla packad och smått uttråkad. sen måste jag nog erkänna att jag var i någorlunda chocktillstånd :p en råttaaaaaaa!!

förutomlipz så färgade jag albins hår igår, blonda slingor!
han ringde och väckte mig 09.40, jag var heeeelt död och sa att han skulle ringa när han åkte hitåt. men när vi lagt på så gick jag upp iaf, tog en dusch. och så kom han och hämtade mig, vi åkte till jätten, köpte blond slingfärg och brun vanlig. men sen blev det att vi bara gjorde blonda iaf :) sen skulle albin til skolan, så jag åkte hem. satt och vänta i bilen eftersom han bara skulle vara där en liten stund. såhär roligt hade jag;


sen började det regna precis som jag trodde .....


när han slutat så åkte vi och hämtade hans pappa, skjutsade hem honom, sen handlade vi på jätten för att laga mat. det blev kyckling, ris och currysås! gott vare. förutom att kycklingen blev lite fööör salt :p men det gick äta ändå. sen kom dennis, så åkte vi till autotech en sväng. sen tillbaka till albin. softade en stund innan jag och dennis åkte till mig och albin på andra ärenden. men det krånglade lite så när jag var klar hemma så hoppade jag över till albin och dennis åkte till albin så länge. vi fixade drickat och sen började dricka hemma hos albin. när jesper kom drog vi ut och gled innan lipz! det var den dagen det!

vaknat ett x antal gånger under morgonen, druckit vatten och mått dåligt, somnat om .....
sen nu sista gången när jag hörde pappa gå in på toaletten så blev jag helt plötsligt illamående virrade runt i lägenheten medans han plockade ut tvätten från maskinen, när han gick ut slängde jag ut det sista på soffan. det bara tryckte i magen, in på toaletten, stängde, satte mig ner och spydde! haha. lalalala .....

nu ska jag fixa mig så jag slipper stressa
när pappa går från datorn, säger att vi ska åka och tar på sig skorna ;D haha. typ så brukar det bli!

IMORGON ÄR DET CRUISING,
som vi alla sett fram emot i månadeeeer! hur kul ska inte det bli då? :))) wiwi.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: klara

råttor är söta djur

2009-05-29 @ 21:14:55
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0