BESLUTSÅNGEST

nu sitter jag här och kan inte  bestämma mig. jag funderar på om jag ska äta frukost, ELLER gå ut och gå först. fan ..... känns inte lockande när man kollar ut genom fönstret precis! sen så är det ju så förbannat trist att gå ut själv, mitt batteri i iPoden är slut också eftersom jag haft på den i 3 hela nätter nu ;p men tycker den hållt väldigt bra ändå :) har inget batteri i mobilen heller ;| jävla skit.

åh, hur ska jag göra?!


jag tror jag laddar iPoden en stund iaf, sätter på TVn så länge (om det ens är någon idé, inte ofta det finns något att se). så tar jag en promenad sen! och så blir det en macka med ost, skinka, gurka och paprika med ett glas proviva svartvinbär till sen :D jag kan ju klä på mig under tiden också, för det har jag inte gjort än. idag har jag verkligen sovit uuuut! :)) så nu får vi hoppas att humöret håller sig bättre idag, än igår.

edit; ingenting blir som vanligt som man tänkt sig ;p haha. nu kommer dennis snart hit. så åker jag nog med till vbg och lite så, får väl försöka röra mig så gott det går, trots att vi åker bil. jaja (: skriver senare, nu ska jag äta mitt ägg!

hade förresten besöksrekord igår! hela 47 olika prickar lyckades hitta hit till mig, trevligt :DD

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: SandraFrejd

sv: haha den blev Godkänd, tro det eller ej, men min lärare har faktiskt humor , som tur är :) Fast jag lämnade in mitt riktiga CV efteråt så han fick läsa, ville inte att klassen skulle se mitt riktiga cv, vi skulle nämligen kritisera varandra genom att skriva på varandras bra och dåliga saker :P

2009-05-06 @ 13:51:31
URL: http://sfrejd.blogg.se/
Postat av: SandraFrejd

sv: Eller hur ! det dem gör bäst ! :)

2009-05-06 @ 13:52:09
URL: http://sfrejd.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en finfin dag (:

2009-05-06 @ 15:30:00
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0