BLÄ PÅ;


  • höga priser = kläder, skor, mat, alkohol, elprylar, bensin, bussen, frisör osv osv
  • värdelösa TV-program = made, X-effect och andra tillgjorda MTV-shower.
  • oärliga människor = överskattade idioter som bara snackar massa för att "vara" något och få oförtjänad uppmärksamhet
  • dåligt med jobb = hur ska framtiden se ut? snart har inte ens hälften av sveriges befolkning jobb
  • virus = vad är meningen med att skapa något som inte gör något annat än förstör för andra? vad tjänar de här personerna på det?!
  • knark = jag hatar och har alltid hatat knark. jag förstår inte folk som är såpass dumma att ens prova på det! när dom vet så jävla väl hur lätt det är att fastna i skiten. knark är bajs.
  • blonda tillgjorda och självupptagna kändisar = paris hilton, linda rosing, carolina gynning osv. men okej. gynning har ändå en skön stil och gjorde sitt program 'i huvudet på gynning', men egentligen vem fan bryr sig om allt sånt onödigt tjafs? som victoria beckhams nya frisyr för ett tag sen nu. fan, jag trodde aldrig det skulle ta slut.

Kommentarer
Postat av: SandraFrejd

sv: håller med dig om allt där som jag skulle vilja kommentera men mest av allt måste jag kommentera mtv's jävla skitprogram och deras värdelösa reklamer !! :)

2009-05-05 @ 19:22:09
URL: http://sfrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0