CONTINUE

Jag har insett att min senaste kyss: nog inte betyder något?
Jag lyssnar på: musik från mybestfriendismygrind
Jag pratar: antingen för mycket eller för lite
Jag älskar: mina vänner mer än något annat
Mina bästa vänner är: mitt allt, är ingenting utan dom
Min första riktiga kyss: minns jag faktiskt inte
Jag avskyr när folk frågar: hur det är och man inte kan vara ärlig
Kärlek är: något bland det mest komplicerade jag vet
Min allra bästa: vän är hannah <3
Jag kommer alltid att: minnas vissa saker
Jag tröttnar aldrig: på att lyssna på musik
Sist jag grät var: några dagar sedan
Min mobiltelefon är: min bästa vän
När jag vaknar på morgonen: är mitt humör alltid olika ;p
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på musiken som spelas hela natten
Just nu tänker jag på: att dennis är seeeg
Bebisar är: oftast väldigt mysiga (:
Imorgon ska jag: antagligen simma!

Kommentarer
Postat av: Mirela

Tack för att du sa det, ska kolla om jag kan fixa till det :) kram!

2009-05-18 @ 14:42:14
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0