DÅ VAR DET GJORT!

promenaden avklarad, blev en lite kortare än vanligt men ändå något :) när jag kom in igen så tog jag två mackor och ett glas mjölk snabbt innan jag åkte med pappa och handlade. sen har vi suttit på balkongen och pratat en stund nu! jag åker nog med på en tur till lidköping (?) imorgon med kråkestan (y) håller tummarna för riktigt fint väder nu!


nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och käka något
innan vi drar iväg till göteborg. sen får jag se om jag väntar tills dennis kommer och hämtar mig eller om jag tar mig en promenad till tobbe, dom ska greja med ljudet i bilen som bara brusar för tillfället. 7 km. suveränt! :D måste ladda iPoden bara, för utan den går jag ingenstans!! och så slänger jag nog in lite ny musik, det behövs. haha, frågan är om jag ens hinner börja gå innan dennis kommer (a) måste måla naglarna också :p

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: malin

haha jo! sjukt härlig :D

2009-05-15 @ 15:05:13
URL: http://downfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0