DAGS ATT SOVA!

fan, jag ska till tandläkaren imorgon. brålanda 10.15, bara 4-5 mil bort. hur fan ska det gå till?! vet faktiskt inte hur jag ska lösa det ärligt talat. får väl ringa och säga som det är typ ;p ska väl ändå byta tandläkare nu eftersom jag nu mera står skriven i trollhättans och inte vänersborgs kommun!

på onsdag ska jag till sonja vid 11-12 som vanligt :) ska även ta mig till arbetsförmedlingen nu i veckan + att jag ska försöka fixa mitt pass, så det är gjort i tid ist för sista sekunden! ;o sushi blir det i veckan också, det ser jag fram emot! riktigt nyfiken på om jag gillar det eller inte. men jag tror faktiskt jag kommer göra det :)) hehe. återstår att se. sen får vi väl hoppas att det händer något mer kul i veckan.

erica (lillasyster) fyller 16 år på onsdag också, 13 maj. jag får väl ringa och säga grattis iaf, men kommerväl inte åka upp dit antar jag. jag vet inte ens om jag kommer vara med på kalaset, när nu det blir. sonja sa att mamma tyckt det var lättast att ha någon helg ist för nu på onsdag.

kanske lipz på torsdag om jag känner att jag har råd och lust.  får ju pengar på onsdag. men behöver verkligen köpa fläkt till min stackars döende dator ;( men tyvärr är jag ju inte helt säker på att det är just fläkten det är fel på. kan ju vara hela jävla moderkortet och då är det ingen idé att lägga pengar på det. den får leva så länge den orkar, min älskling <3


nej, nu är det läggdags! ska jag dricka upp mitt vatten, sätta på musik och kura ihop mig under täcket.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ingen orsak :):)

2009-05-11 @ 13:37:55
URL: http://yyourbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0