DÅLIGT MED UPDATES!

och ovanligt tråkiga inlägg. förlåt för det! men har inte vart hemma så mycket dom senaste dagarna, och när jag väl vart det har jag antingen inte haft någon tid eller lust att skriva ;p blir nog bättre snart igen. får vi hoppas! men nu ska jag lägga mig i pappas säng igen, försöka se klart filmen jag kollar  - 'the holiday' - men misstänker att jag kommer somna ganska snart.

jag ska försöka komma upp i någorlunda tid imorgon, albin får väcka mig om jag inte redan vaknat när han ringer. ska slinga hans hår, både blonda och mörkbruna ska det bli! :) sen ska vi väl fixa dricka till kvällen, lipz blir det. som jag lovat simon. hehu. nej, nu vill jag fortsätta se filmen :p sov så gott!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0