GE MIG 13 JUNI x|

jag orkar inte med sverige, fan. vet redan nu att den här sommaren kommer bli skit. bara massa tjocka, gråa, trista moln och minst 30% regn! kan det inte bara vara fint väder?! fan ..... jag måste ta tag i körkortet. sen får det fan bli USA. inte en chans att jag slösar bort mitt liv i det här pisslandet. jag vill ha värme som aldrig tar slut, evigt solsken, ljumna nätter, fågelkvitter, vatten som skvalpar mot klippor och snygg solbränna! och visst .. glittrande regndroppar klara solstrålar och färgglada regnbågar är helt okej, någon gång (;


just nu längtar jag något otroligt mycket 40 dagar framåt! då drar vi till TURKIET - jag, pappa och erica. kommer bli helt underbart. jag ska inte slösa bort en sekund. bara njuta av solen, vara alkoholpåverkad typ 24/7. njuta av att kunna äta och dricka hur mycket som helst. dock ska jag inte frossa för mycket .. vill inte komma hem med världens ångest över att jag har gått upp i vikt. det får bara inte hända! men tror jag kommer försöka hålla igång träningen någorlunda där nere iaf :)) fruktar bara att jag kommer gråta av panikångest dom sista timmarna innan vi ska sätta oss på flyget hem igen. usch, kommer aldrig mer vilja komma hem hit igen! ucsh ..... det är väl bara att försöka se det positiva, att få träffa alla underbara människor. för åh, vad jag kommer sakna er! ännu något jag är jävligt orolig för. hur ska det gå utan vännersna? hm, men man får hoppas vi träffar på några sköna människor att hänga med där nere ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0