GODMORGON!

hur har ni det idag? :D

jag känner mig typ levande död eller vad man ska säga.
har nog inte riktigt vaknat till än. men när jag väl går upp på morgonen och kissar kan jag oftast inte riktigt lägga mig och slappna av tillräckligt för att somna igen. så jag hamnade här ist. ensam hemma igen! pappa har åkt till jobbet, så honom ser man inte förrän på torsdag/fredag igen :p

just nu funderar jag kanske lite för ivrigt över varför alice inte hört av sig än. hon skulle ju "köpa" en grillad kyckling på vägen till skolan så skulle jag komma bort och hämta den, eftersom hon går i skolan bara några 100-meter ifrån mig. jag han nämligen fått en kupong från hemköp eftersom jag är "ny-inflyttad" i trollhättan. så mot inlämning av denna kupongen bjuder dom på en grillad kyckling! ;) eftersom alice bor i stan, så tänkte vi att det var den smidigaste lösningen för att vi ska slippa åka in till stan innan vi käkar. när vi ska in till stan sen igen för att träna ;p haha ..... jag tror inte jag lyckades göra 'en lång historia kort' nu precis (a)

nu ska jag spana runt efter en klänning, MÅSTE!
hitta och köpa någon innan albins studentfest :| panik typ. har ju inga pengar ens ..... får dagen innan, men dom kommer jag ju inte långt med. nej, jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det ärigt talat.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: alice

du får dricka upp mjölken helt enkelt!:D

2009-05-18 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0