KLÄNNINGAR! HJÄLP!!

jag har hittat samtliga klänningar på den här sidan. priserna står i dollar, men jag har räknat ut det i svenska kronor. dock ändrar ju dollarn upp och ner titt som tätt. men det är iaf ungefärliga priser! inte alls dyrt måste jag säga :)) klickar ni på klänningarna så kommer ni direkt till dom.

    $23 = ca 176 kr

    $25.90 = ca 198 kr

    $22.50 = ca 172 kr

    $29.40 = ca 225 kr

    $25.99 = ca 199 kr

$23.60 = ca 181 kr

vilken är snyggast? :p
jag har inte direkt "fastnat" för någon av dom, tyvärr. alla är ju fina så, men jag är ganska kräsen och har svårt att hitta det perfekta. speciellt när det häller klänningar. FAN! jag skulle ju kunna ha min gamla balklänning :o varför tänkte jag inte på det? då har jag ju löst problemet. hm, får fundera på det :)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0