LIKA BRA ATT DRA IGÅNG

känner mig fortfarande en aning seg, men rastlös som jag är så orkar jag inte ligga på soffan mera nu. inte för att det är så värst mycket vettigare att sitta här :p har käkat en riktig god frukost och kollat på tur & retur. rolig film! :D var några år sedan jag såg den nu också. nu har jag dratt igång lite dunk-musik och ska väl snart hoppa in i duschen .

angående kvällen igår så finns det väl inte så mycket att säga, men trevligt var det iaf. hade ingenting att dricka på "förfesten" hos albin, men tryckte i mig en öl jag fick av honom + att jag hittade en cider i min väska :D trodde jag drack upp alla i onsdags men tydligen hade en lyckats gömma sig (;

tobbe och jimmie skjutsade oss ner till stan. var allt en ganska ordentlig kö längs lipz, men det tog inte mer än 20-30 minuter förrän vi var inne, så vi hann som tur var in innan 21.30. inträde hade ingen av oss råd att betala. haha. klunkade i mig 4 cider den första halvtimmen, medans det var happy hour! resten av kvällen fick man snåla på andra, men det funkade bra. alldeles perfekt fylla iaf :))

jag och annha dansade heeeela kvällen i stort sett. så sjukt roligt! men gud vad ont i fötterna vi hade. och mitt knä uppskattade det inte. vrickade till det ett antal gånger igår, så idag ömmar det en del. men men det var det värt (a)

strax innan 2 klackade jag ut och vet inte vart jag var på väg riktigt.
tänkte nog gå mot resecentrum för att möta dennis och kenny. men hann inte långt innan någon ropade "fiiiisan!" så stod albin och lundberg vid SEB och väntade på skjuts hem. men lundberg ville prata med andreas innan han åkte hem så vi stod och väntade en stund. sen pratade dom, ett bra tag! haha. jag gick och pratade med daniel en stund innan roob ropade att det var dags att åka hem (: så skjutsade han och peppe hem mig, dennis och kenny. vi käkade pastagratäng sen gick jag och la mig. somnade halv 4 eller något.


nu blev det en ganska lång historia iaf (a) riktigt lyckad kväll iaf! :] bilder har ni här! idag är det fredag, någon alkohol är inte med i planerna. ska nog vara med dennis. kanske blir race ikv. vi får se på det. nu ska jag starta GIMP och kanske knåda ihop en design.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0