MONEY MONEY

nu är det krångligt! har fått 350 kronor insatt på mitt konto nu, mitt sparkonto. men kortet går ju till privatkontot, som jag just nu ligger 102 kronor minus på. så för jag över pengarna dit får jag bara ut 200 :/ därför tänkte jag föra över dom 350 kronorna till mitt swedbank konto ist, för där ligger jag bara 80 kronor minus typ :p så då kan jag ändå få ut 300 sen!

problemet är bara att mamma försökte logga in på min swedbank internetbank med länsförsäkringar uppgifterna. så nu är min kod till swedbank spärrad. måste därför in till stan, gå till banken och fixa en ny kod. sen ringa mamma så hon kan hjälpa mig föra över pengarna, eftersom min dosa är där ;o haha. vad besvärligt allt ska vara för mig jämt .....

jag ska iaf lägga mig och slappa med en film och lite godis (a) innan träningen. får väl springa in på banken en sväng innan sen! :) och föra över pengarna så fort jag kan. men måste ju hinna få in dom tills imorgon, eftersom jag behöver dom då. hm hm, jag tror nog det ska lösa sig.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0