MUMSFILIBABBA!

nu sitter jag här med mjukisbyxor på och käkar hot hot wok ;D jag är helt slut efter den här dagen. kan väl bero på att jag inte fick den sömn jag behövde inatt också :p somnade nog inte förrän strax efter 3.

vi har iaf vart på mc-konsult i lidköping, blev kvar där några timmar. inget vidare roligt för mig, men ändå. när gänget var redo så åkte vi ut till spiken och fikade, det blev en baguette med skagen- och laz röra. 50/50 :D haha! sedan gick vi och kikade lite. janni frågade inne i en av fiskaffärerna om jag kunde få smaka på en rökt räka, eftersom jag inte gjort det innan! ja, så jag fick göra det :)

sen började vi resan hemåt. edberg var lite rolig sista biten. åkte förbi och filmade. stannade längre fram, filmade mera! kom ikapp igen och filmade. helt gaaar'n! gud, så skönt det var att komma tillbaka till trollhättan. mycket varmare här! :D

vad händer ikv? jag har ingen aning ..... vet inte om jag vill eller orkar göra något egentligen, men känner ändå att jag helst slipper sitta här hemma ensam ;o pappa ska nog till kråkestan och grilla. men jag tror jag skippar det.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Fia

mmmm gott me wok!! <3

2009-05-16 @ 18:53:32
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0