MYCKET SOM GÅR GALET IDAG

massa regn. inget att göra. huvudvärk. äckliga makaroner. städning. comviq kompis har gått ut. tvätt som ska vikas. fuktiga mjukisbyxor. ångest. tjock mage. dåligt samvete. film som kändes alldeles för kort. ännu mera regn. tryckt i mig en hel chipspåse. inte ens kommit utanför dörren. inga pengar. har tråkigt. datorn stänger av sig utan förvarning hela tiden. ont i ryggen. dåligt med uppdaterade bloggar. ser ingen mening med att fortsätta. jag tror ni fattar grejen ..... dålig dag.

jag har iaf installerat windows 7 nu.
det verkar funka bra, förutom att datorn stänger av sig typ HELA tiden och jag håller på att bli galen. kan ju inte lösa problemet heller eftersom jag inte har någon aning om vad det beror på. vet inte om det är pga operativsystemet eller att fläkten inte funkar, den började ju slockna efter jag installerade om, så ja. jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: hanna

super mysig blogg må jag säga :)!

2009-05-07 @ 19:24:49
Postat av: hanna

super mysig blogg må jag säga :)

2009-05-07 @ 19:25:18
URL: http://hannalind.webblogg.se/
Postat av: Moa S

låter som en feeett kass dag, hoppas verkligen det blir bättre!

2009-05-07 @ 19:42:43
URL: http://xoxomoa.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla gärna mina fotokategorier o säg vad du tycker :)!

Skulle vilja ha lite respons, bra o dålig. Tips eller ja helt enkelt va ärlig o säg va just du tycker :)!



Ha en fortsatt bra kväll :)

2009-05-07 @ 22:09:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0