MYSIG DAG MED ALICE <3

söndagen eftermiddagen och kvällen spenderades tillsammans med det här hjärtegullet :)) vi träffades i stan vid 18.15, så gick vi och kollade läget på bion, men kände att dom inte visade någon film som var speciellt inbjudande för oss, så vi gick vidare ner på bryggan, köpte varsinn påse godis på vägen (:




sen så satt vi där en stund och pratade, jag knäppte en cider och så kom albin, possy m.fl. när vi tröttnat på att sitta där och proppa i oss godis så tog vi en promenad runt spikön :p där träffade vi på dom här varelserna;




när vi kom tillbaka på rätt sida kanalen igen så hoppade vi in i bilen med albin och possy. sen åkte vi till tobbe, tog hans bil upp till berget och lekte! ;D när vi kom ner tog vi albins bil igen, gled runt och sådär som vanligt! donken blev det en sväng också, och alice bjöd på en cheeseburgare. lite smått ångest, men god var den! :)

kom hem för ca 15 minuter sen nu.
snart dags att sova, men ville kika in för att ge er något att läsa. några bilder fick ni ju också ;p hehe.

imorgon kör jag och alice igång våran duktiga vecka full med träning! kycklingpastasallad med vitlöks fetaost blir det innan också. det ska bli mums! nej nu får jag tårar i ögonen av allt gäspande, skriver väl så fort jag vaknar imorgon igen, godnatt sötnosar!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; okej:) sov så gott

2009-05-18 @ 01:20:06
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: alice

haha va fuuuul bild på mig:)

mysdag hjärtat.. bör göras om!

2009-05-18 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0