NU SKA NI FÅ BILDER! ;D

förlåt för det långa uppehållet! har haft en hel del annat för mig ;p igår när jag och syster vaknade så gjorde vi inte mer än slöängde på oss kläder och käkade frulle innan vi drog in till stan. jag handlade lite nödvändiga saker; bh, deo, vax, hudrengöring och foundation följde med hem (: nu är det bara bikini kvar! och så klänning så klart .....

när vi kom hem igen så hoppade erica in i duschen medans jag vaxade benen :p det gick bra, men det räckte inte alls lika bra som det stod. jaja. sen tänkte jag vara så ödmjuk och varna er för att bikinilinjen gör ont, fruktansvärt ont. ingen smärta att leka med. hahaha, illa!


sen började vi dricka så fort hannah kom. cider för min och ericas del, hannah drack vin. jag hoppade in i duschen, sen sminkade vi oss och sådär! softade ute på balkongen och pratade typ.




sen åkte vi in till stan, johannes körde. ställde bilen vid högskolan typ. packade ihop det vi skulle ha med och lämnade resten i bilen, dvs. alkohol, badkläder, grill och mat.


så träffade vi det härliga gänget.
hoppade in i en van tillsammans med albin, dennis, emil, kenny, simon, alice, frida, stampe och några fler :))





hel kul! fram tills jag blev urdragen för jag försvann i ett astmaanfall. så snart det gått över gick vi och satte oss i gräset vid resecentrum, jag, albin, hannah och erica + tobbe som vi träffade på vägen eller något. sedan kom dom andra och så knallade vi runt ett tag. blev en sväng till grill-x för några slulle käka.




jag, hannah, erica och johannes ville grilla korv med bröd. så vi gick till bilen och tände grillen på berget bredvid :) sen kom alla andra igen! satt där ett tag innan vi gick ner till kanotbryggan.



alla splittrades totalt typ, så resten av kvällen var alla på olika ställen. hannah åkte hem med robert ..... träffade milki och johnny en sväng. och malin! :D

2009's cruising slutade iaf för min del tillsammans med mamma, björn med chaufför och så syster, johannes, robin, peppe, schatz, roobs bror och adam bak på dodgeflaket. hade heltrevligt faktiskt :D kom hem halv 4, somnade en timma senare.







det var den kvällen det. en hel del tokigheter, tjaffs, krångel och dryga stunder. men trots allt negativt så kan jag nog inte säga så mycket annat än att det var ju iaf mera lyckat än förra året, då hela kvällen rasade runt 11 pga av ett jävla liv. rejält bråk och massa poliser var det då. tack hannah för att vi slapp det detta året ;) haha. nej då sötnos! älskar dig. synd att du drog hem .....

nu ska jag äta frukost. det tar på krafterna att ladda upp så mycket bilder! och det här är inte ens hälften, resten kommer som vanligt upp på min bilddagbok. vid 3-tiden ska vi till farmor och gratta henne på mors dag. sen kanske jag ska vara med robin, vi får se. ha en bra dag! :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0